Kom til åbent hus på Bjerregrav Skole d. 26. september

D. 26. september kl. 16.30-18.00 slår vi dørene op for kommende elever og forældre.

Mødet starter med en velkomst ved skolens leder Maibritt Mark Hansen. Hun vil fortælle om skolens profil og værdier.

Den kommende 0. klasses pædagog og børnehaveklasselederne præsenterer de overordnede mål og rammer for førskolen.

Herefter vil der være en rundvisning på skolen, som slutter i 0. klasses lokaler med en lille smagsprøve for børnene på det at gå i skole.

Arrangementet slutter med kaffe og saftevand i SFO'en, som også huser vores førskoleforløb fra marts. Her vil der blive rig lejlighed til at stille spørgsmål og ikke mindst - for de yngstes vedkommende - at se de nye omgivelser an.

Vi tilbyder tryghed, nærvær og høj faglighed – forankret i lokalmiljøet. Vi glæder os til at se jer!