Åbent hus: Kom og se Bjerregrav Skole

Vi holder åbent hus for alle interesserede onsdag den 16. september 2020 kl. 16:30 – 18:00 på O. Fussingvej 7.

Til åbent hus på Bjerregrav Skole giver vi dig et indtryk af, hvad vi er for en skole, og du har mulighed for at stille spørgsmål til dit barns skolestart. Der vil også være mulighed for rundvisning, så du kan få en fornemmelse for vores fysiske rammer.

Allerede fra marts måned giver vi børnene det bedst mulige afsæt til skolestarten i før-skolen, hvor børnene lærer stedet og de voksne at kende samtidig med, at de tager hul på at lære at lære. Vi ved, at et godt skoleliv også har rod i gode relationer og en tryg overgang fra daginstitution til skolelivet.

Oplev de nye lækre udearealer, hvor skolens børn kan boltre sig i Aktivitetsparken, skate på de kreative arealer, hoppe løs i den nyistandsatte skolegård og se vores store grønne arealer.

Kom og hør mere om Bjerregrav Skole:

• Lille skole hvor alle kender hinanden
  • Trygt og inspirerende miljø
  • Nye skolemøbler over alt
  • Kreativt udemiljø som stimulerer sanser og styrker motorik
  • Hver klasse har egen klassepædagog
  • Forventningsbaseret klasseledelse
  • Fagligt fokus på læsning og regnearter
  • Fokus på den gode leg og sunde relationer
  • Faglig inddragelse af bevægelsesaktiviteter og fodboldlinje
  • Spændende SFO-miljø – leg, aktivitet og fællesskab i top